loading...
پست روزانه
محمد بازدید : 171 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد

به احمدي نژاد گفتم:'يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري ...

khabar.parsijoo.ir
به گزارش حوزه احزاب و تشکل هاي گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان علي اکبر ناطق نوري در گفتگويي ضمن اشاره به رايزني ها براي انتخابات سال 84 مي گويد قرار  ...

پايگاه خبري تحليلي هنگام نيوز - ناطق نوري: به احمدي نژاد گفتم:"يا ...

www.hengamnews.com
1 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و بحث کرد. وقتي ... هم مخالفتي نداشت اما يک دفعه ديديم آقاي هاشمي آمد و معادلات ما هم بر هم ريخت.

موگريني: سوريه نبايد تجزيه شود - تي نيوز

tnews.ir
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي ...

کمال خرازي با حيدر العبادي ديدار کرد - تي نيوز

tnews.ir
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي ...

عکس/ بازديد رئيس جمهور از شرکت همانند سازي بافت جزيره کيش - تي ...

tnews.ir
عکس/ بازديد رئيس جمهور از شرکت همانند سازي بافت جزيره کيش.

برف محور هراز را مسدود کرد - تي نيوز

tnews.ir
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي ...

روحاني در کنار ساحل زيباي خليج فارس/عکس - تي نيوز

tnews.ir
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي ...

انفجار تروريستي در فرودگاه بروکسل/ ?? کشته و زخمي تا اين لحظه + ...

yjc.irwordpress.com
1 ساعت قبل ... به گزارش گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران جوان، راشاتودي در خبر فوري از انفجار تروريستي در فرودگاه ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · ???????_????jpg.

احوالپرسي وزير بهداشت از محمدرضا شجريان+عکس

yjc.irwordpress.com
1 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد حسن هاشمي وزير بهداشت در جديد ترين پست اينستاگرامي خود اينگونه نوشت: "احوال. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · ???????_????jpg · از سربازان متناسب با ...

هدفمندسازي روابط اقتصادي بين‌المللي با سياست‌هاي تاب‌آوري اقتصادي ...

www.yjc.ir
باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به شعار سال که از سوي رهبري انقلاب اعلام شد بفرماييد که مسئله اقتصاد مقاومتي چگونه در روابط بين المللي .... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

به احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و  ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - اخبار ما

akhbarma.ir
2 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد. سيگاري که علي‌اکبر ولايتي براي ...

اخباري: براي برد به مصاف هند مي‌رويم - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... وي با اشاره به اين که تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل براي برد مقابل هند به زمين مسابقه مي‌رود، بيا‌ن‌ کرد: دوست ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال ...

تيم واليبال نشسته بانوان ايران پنجم شد - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... تيم ملي واليبال نشسته بانوان کشورمان با غلبه بر تيم کانادا به عنوان پنجم رقابت هاي جام بين قاره اي دست يافت. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ...

بازگشت رحمتي و شهباززاده و غيبت سرپرست و مربي/استقلالي‌ها وزنه ...

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، دومين تمرين تيم فوتبال استقلال در سال جديد از ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال خون ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - پارس تلکس

www.parstelex.ir
1 ساعت قبل ... درباره ما; راهنما · دانلود برنامه اندرويد. عنوان خبر : فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند ... خبرنگاران جوان. : به احمدي نژاد گفتم: يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني / وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ...

احوالپرسي وزير بهداشت از محمدرضا شجريان+عکس

yjc.irwordpress.com
1 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد حسن هاشمي وزير بهداشت در جديد ترين پست اينستاگرامي خود اينگونه نوشت: "احوال. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · ???????_????jpg · از سربازان متناسب با ...

هدفمندسازي روابط اقتصادي بين‌المللي با سياست‌هاي تاب‌آوري اقتصادي ...

www.yjc.ir
باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به شعار سال که از سوي رهبري انقلاب اعلام شد بفرماييد که مسئله اقتصاد مقاومتي چگونه در روابط بين المللي .... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

به احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و  ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - اخبار ما

akhbarma.ir
2 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد. سيگاري که علي‌اکبر ولايتي براي ...

اخباري: براي برد به مصاف هند مي‌رويم - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... وي با اشاره به اين که تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل براي برد مقابل هند به زمين مسابقه مي‌رود، بيا‌ن‌ کرد: دوست ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال ...

تيم واليبال نشسته بانوان ايران پنجم شد - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... تيم ملي واليبال نشسته بانوان کشورمان با غلبه بر تيم کانادا به عنوان پنجم رقابت هاي جام بين قاره اي دست يافت. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ...

بازگشت رحمتي و شهباززاده و غيبت سرپرست و مربي/استقلالي‌ها وزنه ...

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، دومين تمرين تيم فوتبال استقلال در سال جديد از ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال خون ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - پارس تلکس

www.parstelex.ir
1 ساعت قبل ... درباره ما; راهنما · دانلود برنامه اندرويد. عنوان خبر : فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند ... خبرنگاران جوان. : به احمدي نژاد گفتم: يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني / وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ...

احوالپرسي وزير بهداشت از محمدرضا شجريان+عکس

yjc.irwordpress.com
1 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد حسن هاشمي وزير بهداشت در جديد ترين پست اينستاگرامي خود اينگونه نوشت: "احوال. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · ???????_????jpg · از سربازان متناسب با ...

هدفمندسازي روابط اقتصادي بين‌المللي با سياست‌هاي تاب‌آوري اقتصادي ...

www.yjc.ir
باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به شعار سال که از سوي رهبري انقلاب اعلام شد بفرماييد که مسئله اقتصاد مقاومتي چگونه در روابط بين المللي .... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

به احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و  ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - اخبار ما

akhbarma.ir
2 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد. سيگاري که علي‌اکبر ولايتي براي ...

اخباري: براي برد به مصاف هند مي‌رويم - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... وي با اشاره به اين که تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل براي برد مقابل هند به زمين مسابقه مي‌رود، بيا‌ن‌ کرد: دوست ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال ...

تيم واليبال نشسته بانوان ايران پنجم شد - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... تيم ملي واليبال نشسته بانوان کشورمان با غلبه بر تيم کانادا به عنوان پنجم رقابت هاي جام بين قاره اي دست يافت. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ...

بازگشت رحمتي و شهباززاده و غيبت سرپرست و مربي/استقلالي‌ها وزنه ...

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، دومين تمرين تيم فوتبال استقلال در سال جديد از ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال خون ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - پارس تلکس

www.parstelex.ir
1 ساعت قبل ... درباره ما; راهنما · دانلود برنامه اندرويد. عنوان خبر : فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند ... خبرنگاران جوان. : به احمدي نژاد گفتم: يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني / وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ...

احوالپرسي وزير بهداشت از محمدرضا شجريان+عکس

yjc.irwordpress.com
1 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد حسن هاشمي وزير بهداشت در جديد ترين پست اينستاگرامي خود اينگونه نوشت: "احوال. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · ???????_????jpg · از سربازان متناسب با ...

هدفمندسازي روابط اقتصادي بين‌المللي با سياست‌هاي تاب‌آوري اقتصادي ...

www.yjc.ir
باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به شعار سال که از سوي رهبري انقلاب اعلام شد بفرماييد که مسئله اقتصاد مقاومتي چگونه در روابط بين المللي .... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

به احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و  ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - اخبار ما

akhbarma.ir
2 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد. سيگاري که علي‌اکبر ولايتي براي ...

اخباري: براي برد به مصاف هند مي‌رويم - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... وي با اشاره به اين که تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل براي برد مقابل هند به زمين مسابقه مي‌رود، بيا‌ن‌ کرد: دوست ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال ...

تيم واليبال نشسته بانوان ايران پنجم شد - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... تيم ملي واليبال نشسته بانوان کشورمان با غلبه بر تيم کانادا به عنوان پنجم رقابت هاي جام بين قاره اي دست يافت. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ...

بازگشت رحمتي و شهباززاده و غيبت سرپرست و مربي/استقلالي‌ها وزنه ...

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، دومين تمرين تيم فوتبال استقلال در سال جديد از ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال خون ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - پارس تلکس

www.parstelex.ir
1 ساعت قبل ... درباره ما; راهنما · دانلود برنامه اندرويد. عنوان خبر : فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند ... خبرنگاران جوان. : به احمدي نژاد گفتم: يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني / وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ...

احوالپرسي وزير بهداشت از محمدرضا شجريان+عکس

yjc.irwordpress.com
1 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد حسن هاشمي وزير بهداشت در جديد ترين پست اينستاگرامي خود اينگونه نوشت: "احوال. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · ???????_????jpg · از سربازان متناسب با ...

هدفمندسازي روابط اقتصادي بين‌المللي با سياست‌هاي تاب‌آوري اقتصادي ...

www.yjc.ir
باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به شعار سال که از سوي رهبري انقلاب اعلام شد بفرماييد که مسئله اقتصاد مقاومتي چگونه در روابط بين المللي .... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

به احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و  ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - اخبار ما

akhbarma.ir
2 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد. سيگاري که علي‌اکبر ولايتي براي ...

اخباري: براي برد به مصاف هند مي‌رويم - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... وي با اشاره به اين که تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل براي برد مقابل هند به زمين مسابقه مي‌رود، بيا‌ن‌ کرد: دوست ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال ...

تيم واليبال نشسته بانوان ايران پنجم شد - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... تيم ملي واليبال نشسته بانوان کشورمان با غلبه بر تيم کانادا به عنوان پنجم رقابت هاي جام بين قاره اي دست يافت. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ...

بازگشت رحمتي و شهباززاده و غيبت سرپرست و مربي/استقلالي‌ها وزنه ...

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، دومين تمرين تيم فوتبال استقلال در سال جديد از ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال خون ...

فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند - پارس تلکس

www.parstelex.ir
1 ساعت قبل ... درباره ما; راهنما · دانلود برنامه اندرويد. عنوان خبر : فرافکني‌ها در مسئوليت‌هاي اقتصادي ما را به جايي نمي‌رساند ... خبرنگاران جوان. : به احمدي نژاد گفتم: يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني / وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ...

حافظيه پربازديدترين يادمان تاريخي فارس - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال خون در تعطيلات ...

بازي سرما با شکوفه ها و گلهاي بهاري - شهرستان شازند+تصاوير ...

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال خون در تعطيلات ...

ترافيک سنگين در باند شمالي آزادراه‌هاي استان قزوين - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... رئيس پليس راه استان قزوين با اشاره به پايان بارش‌ها در محورهاي مواصلاتي تصريح کرد: در حال ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال خون ...

5 هزار پليس در طرح نوروزي استان مازندران فعال هستند - Nividar نيويدار

www.nividar.com
2 ساعت قبل ... دبير کميته امنيت و انتظامي استان با اشاره به برقراري نظم و امنيت در مازندران اظهار داشت: پنج هزار ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال ...

لينکجو : خبر رسان هوشمند

www.linkjoo.ir
2ساعت قبل. 1395-1-3. به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد. به نقل از : http://www.yjc.ir. 28 ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین های دنیای اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 485
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 15,244
  • بازدید کلی : 207,727
  • کدهای اختصاصی